PGA TOUR 2K23 Starter Pack
Dette produktet vil ikke lenger være til salgs fra og med 13/3/2026. MERK: Alle flerspillerservere for PGA TOUR 2K23 vil bli avstengt f.o.m. 12/3/2027. Etter dette tidspunktet vil alle spillfunksjoner som krever tilgang på nettserverne ikke lenger kunne brukes. Skaff deg et fortrinn i spillet med Starter Pack! Kickstart golfreisen din med 1900 i virtuell valuta og 12 episke golfballer. Gå i tet på fairwayen oppgrader ferdighetene dine og lås opp nye muligheter. Ikke vent, skaff deg Starter Pack nå og få suksess fra første tee off!