Dette produktet vil ikke lenger være til salgs fra og med 13/3/2026. MERK: Alle flerspillerservere for PGA TOUR 2K23 vil bli avstengt f.o.m. 12/3/2027. Etter dette tidspunktet vil alle spillfunksjoner som krever tilgang på nettserverne ikke lenger kunne brukes. Kom deg på banen med mer swag enn noen gang i PGA TOUR 2K23. AUTENTISK PGA TOUR MyCAREER Ta ferdighetene dine og alt du har av swag til PGA TOUR og bli den neste vinneren av FedExCup. Kjemp mot andre TOUR-proffer med MyPLAYERen din og skaff deg helt nye rivaler. PGA TOUR-PROFFER OG LISENSIERTE BANER Nå kan du for første gang spille som både dame- og herreproffer, inkludert Tiger Woods, både på nettet og lokalt! PGA TOUR 2K23 kommer med en rekke lisensierte baner, inkludert East Lake Golf Club, St. George’s Golf and Country Club, TPC Scottsdale og TPC Sawgrass, bare for å nevne noen få. SKAP DINE EGNE DRØMMEBANER Skap din egen, fantastiske fairway med det bransjeledende verktøyet Course Designer, som lar deg tilpasse tusenvis av objekter. Og med deling på tgvers av plattformer kan du dele skaperverkene dine med verden, både online og lokalt. TOPGOLF ER HER Hopp inn i Topgolf fra hvor som helst, solo eller med resten av laget ditt, for heftige konkurranser for 1-4 spillere, lokalt eller på nettet. Utfordrende for både nybegynnere og erfarne spillere. TA MyPLAYER TIL NESTE NIVÅ Nye ferdigheter og erketyper gjør deg i stand til å ta MyPLAYERen din til neste nivå, og med nytt lisensiert utstyr og klær fra anerkjente merker som Adidas, Callaway, Titleist, Malbon og flere kan du dra voer gresset med mer swag enn noen før. FLERE KONTROLLFUNKSJONER OG TILGANGER Velg mellom den nye 3-Click svingsystemet eller den tradisjonelle analoge Swing Stick. Hjelpefunksjoner inkluderer tips og triks i sanntid, slagtips, TrueShot-systemet og Lie Management. DITT SAMFUNN, DINE REGLER Herk over roughen og ta kontroll over klubbhuset ditt med Online Societies. Gjør spillet til ditt helt eget ved å styre turneringer og hele sesonger. Bestem adgangsregler, krav, handikapper og arrangementsvalg. NETTBASERT OG LOKAL FLERSPILLER Dra på banern med laget ditt i både lokale og nettbaserte kamper, inkludert Alt-Shot, Stroke Play, Skins og 4-Player Scramble. Ikke nok med det: Den heseblesende flerspillermodusen Divot Derby er tilbake, med alt du kan forvente av en virtuell ettslag-elimineringskonkurranse.