Partysamlingen fra Jackbox
MERK: Alle spillene er lokal flerspiller-spill, og språket er engelsk. Denne generasjonens to beste partyspill-samlinger er nå slått sammen til én STØRRE og BEDRE partyspill-samling! Partysamlingen fra Jackbox består av 10 enestående og vanvittige partyspill som vil gjøre alle spillkvelder, party eller familieselskap til en latterfest ... eller i det minste til en intens konkurranse (alt etter hva du måtte ønske)! Og best av alt: Du slipper rotet med et hav av kontroller! Alle spillene spilles rett fra telefoner eller tavle-PCer med forbindelse til Internett! Med partysamlingen fra Jackbox får du: YOU DON’T KNOW JACK 2015 Fibbage Drawful Lie Swatter Word Spud Med Partypakke 2 fra Jackbox får du: Fibbage 2 Earwax Bidiots Quiplash XL Bomb Corp. Med tilgang til et uendelig utvalg i partispill, er det nå garantert slutt på kjedelige sammenkomster! Dette blir det MYE mer enn ett party av!