Jackbox Party Pack 2
Etterfølgeren til selskapspillfenomenet Jack Box Party Pack, med FEM nye, underholdende selskapspill! Spillene inkluderer: 1) Det fenomenalt populære bløffespillet Fibbage 2 (2-8 spillere) med over 500 flunkende nye spørsmål, over 2 ganger så mange som originalen. 2) Spillet Earwax med fantastisk morsomme lydeffekter (3-8 spillere). 3) Det absurde kunstauksjonspillet Bidiot (3-6 spillere), hvor du tegner rett der på mobilen eller nettbrettet. 4) Det "Si hva som helst", morsomme Quiplash XL (3-8 spillere) som inkluderer alt i Quiplash, Quip Pack 1 OG over 100 flunkende nye ledetekster. 5) Det bombe-uskadeliggjøre, spennende selskapspill, Bomb Corp. (1-4 spillere). Spillerne spiller ved å bruke mobil, nettbrett eller til og med datamaskiner som kontroller - som gjør det til det perfekte lett-å-delta i-spillet for å sette igang selskapet. Ingen ekstra kontroller trengs! Og tilskuerne kan delta og innvirke på noen spill ved å spille som medlemmer av publikum! MERK: Dette spillet er lokalt spill, men kan brukes over streaming med fjerne spillere. Det er en fenomenal spillekveld i en boks... uten boksen! MERK: Spillene inkludert i denne pakken er bare på engelsk.