NiGHTS into dreams...
Forsvinn inn i drømmeverden og gå på et lufteventyr som NiGHTS i denne nyutgaven av en SEGA Saturn-klassiker. Samle sammen Ideya (fargede kuler), få poeng og kjemp mot fiender for å hjelpe Elliot og Claris redde Nightopia fra Wizeman the Wicked. Med alle de 7 originale drømmene, forbedret grafikk, prestasjoner, resultatlister og spillbart innhold fra Christmas NiGHTS, er denne høyt elskede tittelen tilbake og bedre enn aldri før.