NBA 2K18
MERK: Alle flerspillerservere for NBA 2K18 vil bli avstengt f.o.m. 31/12/2019. Etter dette tidspunktet vil alle spillfunksjoner som krever tilgang på nettserverne ikke lenger kunne brukes. RUN THE NEIGHBORHOOD Fremtidens karrieremodus er her, slik at du kan spille spillet på den måten du vil. Bygg en karriere i NBA-kamper, spill på banene i Playground, bli med i Pro-Am-kresten eller utforsk et helt nytt åpent nabolag. Road to 99 En uniformert merkesystem spredt utover Pre-Am, Park og MyCAREER, med egenskaper, animasjoner og merker som definerer din spillestil på veien til en 99-rangering. MyTEAM Spar på kort med NBA-legender fra fortiden og nåtiden og konkurrer i forskjellige spillmodus. Bevegelsessystem Et nytt bevegelsessystem skaper dynamiske animasjoner, slik at du får den beste spillopplevelsen som lar seg gjøre. Gjestekommentarer Kobe Bryant og Kevin Garnett er med i båsen på rotasjon og deler sin ekspertise med sendingen. De beste lagene De beste spillerne i NBAs historie, fra alle de 30 lagene, samlet i et All-Time-utvalg for alle første gang. Klassiske lag Spill med 62 av NBAs beste lag fra fortiden, inkludert 17 nye tilskudd.