BANDAI NAMCO EntertainmentMOBA
Kjøp NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Deluxe Edition og få den mest komplette opplevelsen ut av NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER! Denne utgaven inkluderer fullversjonen av NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER og alt ekstra innhold som hører til sesongpasset. Naruto-serien er tilbake med en helt ny opplevelse i form av NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER! Dette nye spillet lar spillere kjempe i grupper på 4 for å konkurrere mot andre grupper over nett! Grafisk sett er SHINOBI STRIKER også laget fra bunnen av, med en helt ny grafikkstil. Led din gruppe og kjemp på nett for å se hvem som er de beste ninjaene!