MONOPOLY FAMILY FUN PACK
En ny epoke med Monopol! Monopoly Family Fun Pack inneholder de 3 Monopolspillene: - Monopoly PLUS: klassisk Monopol med et animert 3D-brett! - My Monopoly, som du kan bruke til å lage ditt eget brett - Monopoly Deal, et kjapt og vanedannende kortspill i Monopol-stil Spill klassisk Monopol på nye, morsomme måter med vennene dine og folk rundt omkring i verden!