Hasbro Family Fun Pack
"KOS DERE MED HASBROS MEST BERØMTE OG MORSOMME SPILL I EN SAMLING FOR HELE FAMILIEN! Hasbro Family Fun Pack inneholder Monopol, Boggle, Trivial Pursuit og Risk i én samling! De originale spillene blir morsommere og mer interaktive enn noen gang på konsoll! Opplev et helt nytt nivå av moro og kos deg med venner og familie, eller med mennesker fra hele verden på nett." Vær klar over at onlinemodusen i MONOPOLY PLUS bare er tilgjengelig for eiere av MONOPOLY Family Fun Pack.