Mass Effect: Andromeda reiser dypt inn i Andromeda-galaksen, langt unna Melkeveien. Der må du lede kampen om et nytt hjem i et fiendtlig territorium – nå er det vi som er romvesenene. Ta kommando som Pathfinder – lederen av en tropp militærtrente eventyrere – med dype systemer for fremdrift og tilpasning. Dette er historien om menneskehetens neste kapittel, og valgene dine gjennom spillet avgjør om vi overlever i Andromeda-galaksen. Når du avdekker mysteriene i Andromeda-galaksen, og kjenner børen av menneskehetens siste håp på skuldrene dine – må du spørre deg selv: Hvor langt er du villig til å gå? HDR-forbedret, for fyldigere og mer lysende farger. HDR-funksjonalitet tilgjengelig på Xbox One S for støttede spill og TV-er.