Mad Max
Nettfunksjoner vil bli innstilt 31. oktober 2020. Bli Mad Max, den ensomme krigeren i en vill post-apokalyptisk verden hvor biler er nøkkelen til overlevelse. I denne actionfylte, åpne verden, tredjepersons actionspillet må du kjempe for å holde deg i live i Ødemarka, ved bruk av brutal bakke og kjøretøy kamp mot onde gjenger av banditter. En motvillig helt med et instinkt for overlevelse, Max ønsker ingenting mer enn å forlate galskapen og finne trøst i historien om "Slettene av Stilhet". Spillere er utfordret med lumske oppdrag i et farlig landskap på let etter forsyninger for å bygge den ultimate kampkjøretøyet.