"Knight's Long-Distance Swimwear" Costume for Viktor
Et badedrakt-antrekk til Viktor. Legger til «Knight's Long-Distance Swimwear»-antrekket til Viktor. Merk: – Antrekkene blir tilgjengelige når du har låst opp basebygningen (base building) og bygget en garderobe (Dressing Room). (I tillegg må de relevante figurene også ha blitt med i gruppen din.) – Dette produktet inngår i «Atelier Yumia Season Pass». Vær oppmerksom på at det også er andre produkter som inkluderer dette innholdet. Pass på så du ikke kjøper samme innhold to ganger. – Se det offisielle «Atelier Yumia»-nettstedet for mer informasjon.