Keeper
Keeper, laget av Lee Petty og Double Fine Productions, er et vakkert og overjordisk eventyr og en fortelling uten ord. På en øy i et bortglemt hav står et slumrende fyrtårn i skyggen av en fjern fjelltopp. Når visnende slyngtråder sprer seg og vokser sammen, våkner fyrtårnet. Med et mystisk kall og fulgt av en ivrig sjøfugl legger fyrtårnet i vei, og med det begynner en hjertevarm fortelling om usannsynlig vennskap, en odysse om mystisk metamorfose og en uventet reise mot midten av øya, inn i verdener hinsides fatteevne.