Wanderstop
Wanderstop er et historiedrevet, koselig spill om endring og te. Du spiller fighteren Alta og driver en tesalong i en magisk skog, der du serverer gjester som er på gjennomreise. Men Alta vil ikke være her. Og hvis hun får det som hun vil, blir tesalongen bare et kort og smertefullt minne. Wanderstop er et tesalongadministrasjonsritual. Dyrk og høst ingrediensene som trengs til å lage te og bland dem sammen i en spesiell tebryggingsinnretning. Underveis snakker du med mange reisende som kommer innom, får høre historier om livene deres og lager te som passer den individuelle gjesten perfekt. Når du har fri, kan du rydde opp i lysningen rundt salongen, pynte stedet i tråd med din egen smak eller bare sitte på en benk med en kopp te og lytte til tankene dine. Kanskje det ikke er så verst å ikke gjøre noe som helst. Salongen krever tålmodighet. Den avviser alle som bare har kommet for å strebe etter ukontrollert vekst. Og det er derfor Alta ikke kan bli her. Det er derfor hun aldri kommer til å greie det. Dette er ikke den hun er. Nei, hun er en fighter! Hvorfor skulle noen insistere på å gjøre verdens beste mesterskapsfighter til en medgjørlig servitør? Med evnene hennes? Nei, nei og atter nei, hun kan ikke gjøre det, hun bare kan ikke ... Wanderstop er et spill fra teamet hos Ivy Road, inkludert Davey Wreden (utvikleren av The Stanley Parable og The Beginner’s Guide), Karla Zimonja (en av utviklerne av Gone Home og Tacoma) og Daniel «C418» Rosenfeld (musikken til Minecraft).