Kampkartpakke 3 til Minecraft
Får du ikke nok av kampminispillet? Da bør du prøve disse tre spennende nye kartene: det kolossale slottet, det fantastiske skipsverftet og den fryktinngytende invasjonen! Gjør et forsøk, og prøv deretter igjen! Bare tilgjengelig for Minecraft: Xbox One Edition (2014). Ikke kompatibelt med Minecraft (2017).