Insane Robots – robotpakke 2
"Låser opp robotene Raakter, DUM-E, Myuuz og Trasztor for bruk i flerspillermoduser lokalt og på nett. * Raakter – Pass på! Denne roboten går i revers. * DUM-E – Uknuselig. Nesten. * Myuuz – Mediterende, bløthjertet og dødelig * Trasztor – Noe merkelig lekker – neeei!"