Insane Robots – Deluxe Edition
Kjøp Insane Robots Deluxe Edition for å få grunnspillet pluss alle de seks nedlastbare robotpakkene når de lanseres. Robotpakke 1 - Veneron, K3-DDP, Mugsoy og Zafarb Robotpakke 2 - Raakter, DUM-E, Myuuz og Trasztor Robotpakke 3 - Fazarb, Hydro, Tazac og Baron Robotpakke 4 - Cazstore, F0-X1, CAM-0 og Leon Robotpakke 5 - Scramble, Darf Darf, Ceph og Unit 09785 Robotpakke 6 - Cutlaz, Kröm, Icebox og Cypod Hver robotpakke låser opp fire roboter for bruk i flerspillermoduser lokalt og på nett. Kjemp til DØDEN i dette unike kortspillet. Konkurrer i intense tobotsdueller. Led et voldsomt robotopprør gjennom vilkårlig genererte overlevelsesarenaer. Fell en ondsinnet robotdespot i en storslått enspillerkampanje på over 15 timer. Insane Robots er kortkamp som er … HACKET Mestre kortbunken på 22 kort og klekk ut dine egne strategier i en svært tilgjengelig lokal tospillermodus, tospillermodus på nett og robotkamper for én spiller. Bruk HACKER og GLITCHER i kampens hete. Bruk all din list for å gjøre kort prosess på konkurrentene. Klatre på ledertavlene for å erobre robotenes verden! Kjemp med en samling av over 46 lekre og allsidige roboter i fem ubarmhjertige omgivelser. Forsterk de lunefulle droidene for å bli en enda mer formidabel. Sett ut på en storslått og farlig reise i en dystopisk robotverden i forfall, som du blir bedre kjent med gjennom åtte gjenspillbare turneringer. Utrust deg med knivskarpe robotfornærmelser i kamp. Utslett konkurrentene i ekstreme avslutninger! Innhold * Dette er HACKET kortkamp uten dyre utvidelser og tidskrevende tilpasninger. * Konkurrer i intense, rangerte flerspillerkamper lokalt og på nett for to spillere. * Bli med på den storslåtte enspillerkampanjen på over 15 timer. * Lås opp 46 roboter og finn over 100 kraftøkninger for å øke ferdighetene deres. * Utforsk de taktiske alternativene dine for å overleve i vilkårlig genererte overlevelsesarenaer. * Mestre kortbunken på 22 kort for å definere spillestilen din. * En spennende historie med over 150 sammenhengende hendelser. * Utforsk fem typer farlige omgivelser, fra frodige jungler til ufruktbare månelandskap. * Klarer du å felle den storbotsgale Kernel og redde robotheten?