Hue
Hue er et spennende og prisbelønnet plattformspill med masse oppgaver. Endre bakgrunnsfargene for å forandre omgivelsene. Utforsk et farlig, grått land og let etter fargede fragmenter underveis på reisen for å finne din savnede mor. Når en hindring går i ett med bakgrunnen, forsvinner den og lager nye og spennende oppgaver som er fulle av farer, mysterier og usette farger.