Gravel Demo
Prøv de beste offroad-spillene noensinne! Gravel er et arkaderacingspill som utspiller seg i fantastisk spektakulære omgivelser rundt i verden. Uansett om du velger Wild Rush- eller Cross Country-race, Speed Cross-baner eller amerikanske stadioner, er fellesnevneren den samme: unik racingunderholdning i halsbrekkende hastighet i ekstreme offroad-turneringer! I Gravel-demoen kan du bryne deg på to fantastiske Wild Rush -baner forbi snødekte fjelltopper i de italienske Alpene og i løypene på Mont Blanc. Velg mellom fire kjøretøy: superbiler som Mini X-Raid All4 Racing og Mitsubishi ASX eller to offroad-ikoner, Toyota Celica og Lancia Delta Integrale! Du kan kjøre både på dagen og om natten, i stemningsfullt morgenlys eller den røde solnedgangen på fjellet – og de modigste sjåførene kan til og med kaste seg ut i snøstormer som vil skape problemer for selv den mest erfarne!