FOR HONOR - Complete Edition WW
Dette spillet er optimalisert for neste generasjon (4K-oppløsning for Xbox Series X / 1080p for Xbox Series S). Krysssparing er tilgjengelig: profilen din, progresjon, inkludert alle kjøp og lager, deles automatisk. Inkluderer basisspillet, Marching Fire Expansion, Year 1: Heroes Bundle og Year 3 Pass. Basisspillet inkluderer 12 helter, 7 flerspillermodi og historiekampanje Marching Fire Expansion inkluderer Wu-Lin-fraksjonen og ubegrenset PVE Arcade Mode med solo eller co-op. Year 3 Pass inkluderer 4 tilleggshelter med et Elite-antrekk for hver enkelt og andre eksklusive belønninger. Year 1: Heroes Bundle inkluderer 6 ekstra Heroes med Elite Outfit for hver enkelt og andre eksklusive belønninger.