Drag-pakke
Last ned Drag-pakken og test reaksjonene dine og tråkk gassen i bånn i et helt nytt spillmodus! Få tre lynraske, tilpassede drag-biler, et nytt Drag-mesterskap for enspiller og tre drag-strekninger på GRID Autosport-steder.