GRID Autosport
Games on Demand-versjonen støtter engelsk, fransk, italiensk, tysk, spansk, polsk, russisk, og brasiliansk portugisisk. Opplev en intens, levende og uendelig verden av profesjonell motorsport - spesialiser deg på en racingstil, eller mestre alle på 100 banestrekninger på 22 fantastiske steder. GRID Autosport gir deg en enorm karriere, avanserte AI-motstandere, bringer tilbake i-bilen-visning og de mest spennende superbilene. I det enorme flerspillermoduset finner du klanlignende racingklubber for lagkonkurranser på nett, nye utfordringer hver uke via RaceNet og racing for to spillere i splittet skjerm.