DOA5LR Gust Mashup-badetøysett
Dette er et sett med badetøy fra Gust-samarbeidet for karakterene fra DOA5LR. Dette settet inkluderer 17 kostymer for 17 karakterer: Dette settet inkluderer kostymer for følgende karakterer: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka og Naotora Ii. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet. *Du må eie den relative karakteren for å kunne bruke dette innholdet.