DOA5LR Gust Mashup-badetøy - Lisa og Camilla
Et kostyme for Lisa, basert på antrekket til Camilla Alucard fra "Nights of Azure 2: Bride of the New Moon". *Et fullt verdisett er også tilgjengelig. Vær forsiktig så du ikke kjøper det samme innholdet to ganger. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet. *Det er nødvendig å laste ned DOA5LR kostymekatalog LR47 (gratis). *Du må eie den relative karakteren for å kunne bruke dette innholdet.