DOA5LR Gust Mashup-badetøy - Naotora li og Rorona
Et kostyme for Naotora li, basert på antrekket til Rorolina Frixell fra "Atelier Totori ~The Adventurer of Arland~". *Et fullt verdisett er også tilgjengelig. Vær forsiktig så du ikke kjøper det samme innholdet to ganger. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet. *Det er nødvendig å laste ned DOA5LR kostymekatalog LR47 (gratis). *Du må eie den relative karakteren for å kunne bruke dette innholdet.