DOA5LR Forlokkende mandarin-antrekksett
Vakker serie av mandarin-antrekk for karakterene av DOA5LR! Dette settet inkluderer 17 kostymer for 17 karakterer. Dette settet inkluderer kostymer for følgende karakterer: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka og Naotora Ii. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet. *Du må kjøpe de nødvendige karakterene før du bruker dette innholdet.