DOA5LR Forlokkende mandarin-antrekk - Phase 4
Vakkert mandarin-antrekk for Phase 4. *Et sett som inkluderer 17 kostymer for 17 karakterer, inkludert Phase 4, er også tilgjengelig. Vær forsiktig så du ikke kjøper det samme innholdet to ganger. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet. *Det er nødvendig å laste ned DOA5LR kostymekatalog LR43 (gratis). *Du må kjøpe de nødvendige karakterene før du bruker dette innholdet.