Disney Villains Cursed Café
Besøk Den forbannede kafé. Utforsk en verden hvor alle kopper bærer på en hemmelighet og selv den minste slurk kan endre noens skjebne! Som den nyeste bryggeren ved Disney-kjeltringenes forbannede kafé, må du lage fortryllende blandinger for en rekke legendariske karakterer – som Cruella de Vil, Den onde dronningen, Gaston, Kaptein Krok, Jafar, Malefika og Ursula – hvor alle er nytolket for en moderne og magisk verden. Avdekk deres motivasjoner. Valgene dine påvirker ambisjonene deres – kommer Gaston til å imponere golfkameratene sine, kan Kaptein Krok stjele rampelyset på teaterscenen, klarer Malefika å dominere sosiale medier og kan Ursula bli til en reality-TV-sensasjon? Avdekk og påvirk kjeltringenes historier med de bryggene du lager. Selv den minste slurk åpner en verden av muligheter. Hver kjeltring ankommer med en forespørsel, men det de virkelig trenger er kanskje noe helt annet. Ved hjelp av fortryllende ingredienser fra kafeen din og bryggerimaskinen din, kan du lage magiske brygg for å gi kjeltringene det de ber om ... eller en smak av det de faktisk trenger. Med hjelp fra Yzma, finner du sjeldne oppgraderte ingredienser for å lage fortryllende magiske eliksirer som påvirker historiens gang. Bringer signaturbrygget dem klarhet, mot eller kaos? En fortryllende opplevelse venter deg. Med flotte bilder, gripende historie og en dose alkymi, inviterer denne visuelle romanen deg til å utforske de moderne ambisjonene til disse ikoniske kjeltringene. I en verden rik på magi og mysterier, har alle ingredienser sitt formål.