Devil May Cry 5 (with Red Orbs)
Frem til 9.november kl. 02.00 UTC får du 100 000 Red Orbs på kjøpet når du kjøper den digitale utgaven av Devil May Cry 5! Den fremste djeveljegeren er tilbake med stil i spillet alle actionfans har ventet på. Devil May Cry 5 er et nytt spill i den legendariske actionserien, der intens action og originale figurer kombineres med det seneste innen Capcoms spillteknologi. Resultatet er et actionmesterverk med banebrytende grafikk.