Behaviour Interactive Inc.Action og eventyr
Dead by Daylight: 10th Anniversary Edition er her, og aldri før har det passet bedre å sette i gang med et nytt tiår med grøss, action og flerspillerspenning. Inneholder 5 mordere og 5 overlevere. Denne fullstappede utgaven er det perfekte stedet å starte reisen din inn i The Fog. Mordere The Ghostface The Deathslinger The Oni The Unknown The Knight Overlevere Sable Ward Mikaela Reid Yui Kimura Vittorio Toscano Zarina Kassir + 6 eksklusive DLC+gjenstander.