Cel Damage HD
Ta kontroll over verdens villeste tegneseriesjåfører for å ta rotta på vennene dine med vanvittige våpen og sprø farer på banene! Cel Damage HD er det perfekte flerspillerspillet! Slå deg ned med venner og familie, og kos dere. Fullfør enkeltspillermodusen for å få et forsprang i konkurransen! * Enkeltspiller / 2-4 spillere (flerspiller) med delt skjerm * Mer enn 30 tegneserievåpen – giganthammer, TNT-sau, krympestråle og mer * Ti unike figurer og kjøretøy, hvor hver av de har forskjellige kjøreegenskaper * 13 baner – alt fra en spøkelsesby i ville vesten til innsiden av et månekrater * Tre spillmodi: racing, dødsduell og en fang flagget-variant * Massevis av moro (se opp!!) Cel Damage HD er en ny utgivelse av det klassiske bilkampspillet Cel Damage: Overdrive i HD.