Capcom Arcade 2nd Stadium
Spill flere av arkadefavorittene dine fra gamle dager. SONSON får du med gratis! Capcom tar deg med tilbake i tid med enda en samling klassikere! Kom og se hva som er endret, og hva som er helt nytt i Capcom Arcade 2nd Stadium! Som i gode, gamle dager Fra arkadekabinetter i 3D til skannelinjefiltre – vi har alt du trenger for å gjenskape stemningen fra spillehallen. Med tilpassbare visningsinnstillinger kan du lage din egen opplevelse og virkelig gjenoppleve arkadespillenes glansdager. Nye måter å spille på Med tilbakespoling av spillingen, fartsjustering og muligheten til å lagre og laste inn spillet når som helst vil gamle favoritter føles som nye! Alle spillene har sin egen resultattavle på nett, slik at du kan se hvordan du ligger an i forhold til spillere fra hele verden! Capcom Arcade 2nd Stadium, der retrospillene møter våre dagers teknologi, er en forfriskende ny vri på Capcoms klassikere! Sats hardt. Dominer på resultatlistene. Hold oversikt over fremdriften din i hvert spill, slik som antall ganger spilt, ganger gjennomspilt og egne bestenoteringer! Slå dine egne rekorder eller de til vennene dine: Her er det alltid noe å jobbe mot! Inkludert spill SONSON Spillere: 1–2, co-op Sjanger: skytespill Versjoner: japansk og engelsk Obs: Antall spillere varierer fra spill til spill. Flerspiller er bare tilgjengelig på lokale tilkoblinger.