Capcom Arcade 2nd Stadium: Invincibility
Låser opp muligheten for å spille med Invincibility (usårbarhet) og Assisted Play på alle Capcom Arcade 2nd Stadium-spill. OBS: Invincibility gjør at du ikke kan påføres skade, men du kan likevel miste liv og ryke ut av spillet. Dette kommer an på spillet.