Bomber Crew
Bomber Crew er en prosessuelt generert strategisk overlevelsessimulator lagt til andre verdenskrig. I dette spillet er det like viktig å holde mannskapet ditt i live som det er å nå målet, for døden er permanent! Ta til skyene i denne fengslende flysimulatoren hvor hvert oppdrag har høyrisikostatus! Farene kommer mot deg fra alle vinkler så snart hjulene er hevet, og du må passe deg for fiendtlige fly, luftvernkanoner, uvær, oksygenmangel og et utall andre dødelige farer. Sørg for at mannskapet ditt forbereder seg riktig til hvert oppdrag, og dra hjem med seieren i lomma!