Bomber Crew: Secret Weapons
Er du klar for ditt farligste oppdrag så langt, et hvor fienden ikke kan ses på radaren og er helt ulik fiender du har kjempet mot før? DLC-en Secret Weapons inneholder en helt ny minikampanje med nye bombeflyoppgraderinger, fiendepiloter og en minihistorie som vil gi deg hakeslepp!