Boggle
Så du tror du er kjapp til å finne ord? Bevis det! Gi deg selv eller inntil 3 venner en utfordring med nye og oppdaterte Boggle. Her kan du spille det kjente og kjære Boggle-spillet, eller du kan sprite det hele opp med en rekke ulike varianter og husregler! Søk raskere og reager raskere – en helt ny måte å spille Boggle på!