BILER 2 Spillet
Den forespørselsbaserte spillversjonen støtter engelsk, norsk.Fra teamet bak Toy Story 3 Videospillet kommer BILER 2 Spillet, der spillerne kan hoppe rett ut i BILER 2-universet med favorittbilene sine på forskjellige steder rundt omkring i verden. Tren for å bli hemmelig agent i K.R.O.M. (Kjøretøybasert Rekognosering Og Multietterretning) og ta på deg farlige oppdrag, konkurrer om å bli verdens raskeste racerbil eller prøv ut spionferdighetene dine i spennende kampløp fulle av action!