Skyt harer og samle mynter for å oppgradere dine våpen. Klarer du å forsvare hiet ditt fra angrepet deres? Skyt dem med gulrotriflen, punkter skinnene deres med vannmelonfrø-maskingeværet eller skap kaos med lasergeværet. Vil du drepe så mange harer som mulig? Nepebombekasteren forårsaker de største eksplosjonsskadene. Disse lure ulldottene kommer i alle størrelser og fasonger. Noen av dem kan til og med fly, så du må ha alle våpnene for å håndtere denne barbariske banden med bitre bølleharer. Hvordan de ble onde, hvor de kom fra og hvem som lærte dem å fly, forblir et mysterium. Men du har ikke tid til å løse disse haregåtene, bare ta fatt i ditt favorittvåpen og ... skyt de harene! Skyt mynter for å samle dem og kjøp nye våpen, oppgraderinger, ammunisjon eller forleng livet ditt! Hopp inn på nye steder eller tilpass harene med DLC-brett og skinnpakker. Hvor lenge varer du i overlevningsmodus, og hvor mange harer klarer du å drepe i massakremodus? Grip den pålitelige gulrotriflen, vannmelon-maskingeværet, nepebombekasteren eller lasergeværet for å finne det ut!! Det er 4 vanskelighetsgrader i overlevningsmodus (enkel, normal, vanskelig, veldig vanskelig), og 3 i massakremodus (normal, super og ultra). Klarer du å vinne i alle? Tilpass spillets skinn og arena i klovne-, bryter-, ninja-, urban militær- og zombiestil. Åpne oppgraderinger raskere med dobbel, femdobbel og tidobbel bonus. OBS: Denne pakken inkluderer Blast 'Em Bunnies, alle 5 skinn-pakker, 5 arena-pakker og 3 fordoblingspakker.