Tilpass spillets skinn og arena i klovne-, bryter-, ninja-, urban militær- og zombiestil. Åpne oppgraderinger raskere med dobbel, femdobbel og tidobbel bonus. OBS: Denne pakken inkluderer alle 5 skinn-pakker, 5 arena-pakker og 3 fordoblingspakker.