Be the Zombie
Enjoy this content in advance of launch date by purchasing the Ultimate Edition Bundle or the PreOrder Bundle. Ta kontroll over Night Hunter og begynn jakten på overlevende mennesker. Som den ultimate zombie-rovdyret, kan du invadere spillet til andre spillere og legge til enda mer terror til deres kamp for å overleve. Opplev intens asymmetrisk flerspillermodus som den fryktinngytende kraften bak invasjoner. Drep byttet ditt og utvikle overnaturlige evner til å bli den verste mareritt Harran noensinne har sett. God natt, God jakt.