Dying Light
Fra skaperne av spillsuksessene Dead Island og Call of Juarez. Vinner av og nominert til over 50 bransjepriser. Dette er spillet som med sitt kompromissløse spillopplegg satte en ny standard for zombiespill i førsteperson. Mange år etter utgivelsen kommer det fortsatt nytt innhold og eventer man ikke betaler ekstra for. Overlev i en by som er rammet av et zombievirus. Du står overfor vanskelige valg når du legger ut på et hemmelig oppdrag. Veier lojaliteten til dine overordnede tyngre enn viljen til å redde de overlevende? Valget er ditt … STOR ÅPEN VERDEN Vandre i byens gater med større frihet enn noen gang, og sug inn den unike atmosfæren. Bruk parkour for å klatre på bygninger og ta deg til vanskelig tilgjengelige steder. KREATIVE KAMPER Delta i bloddryppende kamper der du har et utall valgmuligheter. Bruk omgivelsene i kombinasjon med ulike våpentyper og ferdigheter for å få en fordel. DAG-OG-NATT-SYKLUS Spillverdenen forandrer seg dramatisk når du går fra å bli jegeren til byttet ved solnedgang. Møt trusselen ansikt til ansikt, eller flykt uten å se deg tilbake. SPILL SAMMEN MED OPPTIL 4 VENNER Spill sammen med andre for å gjøre det lettere å overleve i en super samarbeidsmodus. Spill historiedelen sammen og delta utfordringer som arrangeres i nettsamfunnet med jevne mellomrom.