Atelier Yumia - Additional Hair Color Set
Skap litt forandring med en ny hårfarge. Fem hårfargeendringer til Yumia, Flammi, Viktor, Isla, Rutger, Nina og Lenja (Flammis ildfarge endres også). Det er fem ulike farger til hver figur. Innhold: – Palette Change "White Lily" – Palette Change "Sun Gold" – Palette Change "Wine Red" – Palette Change "Deep Blue" – Palette Change "Forest Green" Merk: Hårfargeendringene blir tilgjengelige når du har låst opp basebygningen (base building) og bygget en garderobe (Dressing Room). (I tillegg må de relevante figurene også ha blitt med i gruppen din.) Dette er inkludert som bonusinnhold i «Atelier Yumia Season Pass». Se det offisielle «Atelier Yumia»-nettstedet for mer informasjon.