Additional Map "Secret Research Area Aladissia"
Legger til kartet «Secret Research Area Aladissia»! Avslør den hemmelige planen! Legger det nye kartet «Secret Research Area Aladissia» til i Auruma-regionen. Dette innholdet byr på en ny historie om en hemmelig plan, samt et stort område og nye gimmiker. Samarbeid med følgesvennene dine om å avsløre den hemmelige planen. Obs: – For å få tilgang til det ekstra kartet må du først fullføre hovedoppdraget, «An Inexplicable Sight». – Dette produktet inngår i «Atelier Yumia Season Pass». Vær oppmerksom på at det også er andre produkter som inkluderer dette innholdet. Pass på så du ikke kjøper samme innhold to ganger. – Se det offisielle «Atelier Yumia»-nettstedet for mer informasjon.