Additional Map "Idus Training Grounds"
Legger til kartet «Idus Training Grounds»! Opplev dette nye området i Atelier Yumia! Legger til det nye kartet Idus Training Grounds, som ligger gjemt dypt i fjellene i Sivash region. Dette innholdet fokuserer på å avdekke den ukjente historien til Welleks-ene og byr på et vidstrakt kart fullt av detaljer å oppdage. Samarbeid med kompanjongene dine for å bestå prøvene i Training Grounds. Merk: – For å få tilgang til det ekstra kartet må du først fullføre hovedoppdraget (main quest) «Chasing After Lenja». – Dette produktet inngår i «Atelier Yumia Season Pass». Vær oppmerksom på at det også er andre produkter som inkluderer dette innholdet. Pass på så du ikke kjøper samme innhold to ganger. – Se det offisielle «Atelier Yumia»-nettstedet for mer informasjon.