Ad Infinitum
Du er fanget mellom to virkeligheter og vandrer lidende gjennom gangene i barndomshjemmet ditt og skyttergravene i første verdenskrig. BRYT SIRKELEN Varer krigens mareritt evig? Kan du noen gang finne fred? I Ad Infinitum spiller du som en tysk soldat som hjemsøkes av de fryktelige minnene fra første verdenskrig. Sinnet ditt svever mellom minnene fra barndomshjemmet ditt og skyttergravene, mens du prøver å bryte den evigvarende sirkelen av lidelse. MELLOM DRØM OG VIRKELIGHET Du våkner på soverommet ditt i kroppen du hadde som tenåring. Herskapshuset du befinner deg i, er slitent og forlatt. Med ett kastes du ned i skyttergravene! Forferdelige monstre angriper deg fra alle kanter. Det er umulig å skille mellom mareritt og virkelighet. Dykk ned i historien til en mann som kjemper mot både traumer og demoner. MARERITT BLIR EKTE Unevnelige mareritt vekkes til live dypt nede i sinnet ditt. For å unnslippe dødsfellene og de fryktelige skapningene, må du forstå hvert monster og løse gåtene som holder deg fanget. Nye farer gjemmer seg bak hvert hjørne, fra blinde demoner som hører hver minste lyd, til marionetter som ikke henger helt på grep. EN FAMILIE I OPPLØSNING Følgene av krigen kjennes langt fra fronten. Skrell bort sløret som skjuler hemmelighetene til en familie som gikk i oppløsning under krigen, og prøv å huske fortiden din. Utforsk virkelighetene og løs gåtene som fanger deg mellom gangene i barndomshjemmet og piggtrådgjerdene i ingenmannsland. Avdekk et kapittel i historien til en tysk familie som krigen ødela.