Ad Infinitum - Nightmare Edition
Dykk ned i atmosfæren til Ad Infinitum med Nightmare Edition, som kommer med: Hele spillet Den offisielle spillmusikken Den offisielle kunstboken Fanget mellom veggene i barndomshjemmet ditt og skyttergravene i første verdenskrig, prøver du å finne ut av fortiden din og ta tilbake kontrollen over livet. BRYT SIRKELEN Varer krigens mareritt evig? Vil du noensinne finne indre ro? I Ad Infinitum spiller du som en tysk soldat som hjemsøkes av minnene fra første verdenskrig. Hjernen din bearbeider minner fra barndomshjemmet ditt og skyttergravene på fronten, mens du prøver å bryte den evigvarende sirkelen av lidelse. MELLOM DRØM OG VIRKELIGHET Du våkner på soverommet ditt i kroppen du hadde som tenåring. Herskapshuset du befinner deg i, er slitent og forlatt. Plutselig og uforklarlig blir du fraktet til skyttergravene, der krigens terror blir overskygget av onde og enda mer skremmende skapninger. Ute av stand til å skille mellom mareritt og virkelighet, må du kjempe for å ta tilbake kontrollen over ditt livs narrativ. MARERITT BLIR EKTE Unevnelige mareritt vekkes til live dypt nede i sinnet ditt. For å unnslippe dødsfellene og de fryktelige skapningene, må du forstå kilden og motivasjonen til hvert monster, og løse gåtene som står i veien for deg. Nye farer venter rundt hvert hjørne, fra blinde demoner som kan høre de forsiktige fottrinnene dine, til usammenhengende marionetter som beveger seg i mørket. EN FAMILIE I OPPLØSNING Følgene av krigen kjennes langt fra fronten. Trekk av likkledet for å avdekke hemmelighetene til familien din som ble revet fra hverandre under krigen, og prøv å huske fortiden din. Ved å utforske og løse gåter mellom veggene i barndomshjemmet ditt og piggtrådgjerdene i ingenmannsland, klarer du til slutt å avsløre et kapittel i historien til en tysk familie revet i stykker av krig.