I den eksplosive finalen i Arkham-serien returnerer The Scarecrow for å samle et imponerende knippe superskurker, blant andre Penguin, Two-Face og Harley Quinn. Batman: Arkham Knight introduserer Rocksteadys Batmobile, som kan kjøres for første gang i serien. Dette legendariske kjøretøyet, kombinert med den kritikerroste spillingen du får i Batman Arkham-serien, tilbyr spillerne den ultimate Batman-opplevelsen når de freser gjennom Gotham by.