Prototype Batmobile-skall
BONUSINNHOLD FOR SESONGKORT. IKKE KJØP HVIS DU EIER ET SESONGKORT. Imponer fiendene dine med denne elegante varianten av batmobilen! Denne prototypen av batmobilen har unik utforming og lar deg rase gjennom Gothams gater i høy hastighet mens du eliminerer fiendene dine.