Ace Attorney Investigations Collection
Opplev begge Ace Attorney Investigation-spillene i én stor pakke! Ta på deg rollen som Miles Edgeworth, sjefsanklageren fra Ace Attorney-serien! Forlat rettssalen og undersøk åsteder med Edgeworth, mens du samler spor og snakker med personer som kan være interessante for saken. Bruk kløkt og det du oppdager til å løse vanskelige, fascinerende saker ved hjelp av logikk og deduksjon. - Begge spillene har fått full HD-behandling, med nye design for chibi-figurene! Den klassiske pikselkunststilen er også tilgjengelig, hvis du vil ha litt mer retrostemning! - Nå kan du velge kapitler fra en meny, noe som er nyttig for å spille favorittdelene dine av spillet på nytt. - Autoplay og Story Mode er også lagt til. Autoplay driver dialogen frem for deg, mens Story Mode løser selv de vanskeligste oppgavene, perfekt hvis du bare vil lene deg tilbake og nyte mysteriet! *Du kan skru Story Mode på og av når du vil. - En galleridel full av kult bonusmateriale er også lagt til! Sjekk ut spillillustrasjoner, figuranimasjoner, figurskisser med mer! Hør på bakgrunnsmusikken fra spillene eller hør orkestervarianter! - Spill på engelsk, fransk, tysk, japansk, koreansk og tradisjonell og forenklet kinesisk!