ARCADE GAME SERIES 3-in-1 Pack
Dette er en spesialpakke med de 3 klassiske arkadespillene PAC-MAN, GALAGA og DIG DUG! Det er jo 3 spill til prisen av bare 2! Alle de 3 klassiske spillene byr på søte figurer, simple regler og en rik spillopplevelse som byr på timesvis med moro! Disse nye utgavene kommer med innstillinger for både scanlines og lyd og forskjellige andre innstillinger, som bl.a muligheten til å inkludere feilen på runde 256 i PAC-MAN - perfekt for noen som er PAC-MANiske!